fredag 3 september 2010

Vart tog veckan vägen? Eller veckorna snarare. Augusti måste nog ändå varit den snabbaste månaden ever, redan september!
Tydligen så var det ingen bebis som jag tryckte ut utan en levande pruttmaskin. Hon har legat här hel morgon med magont och REJÄLA pruttar. De har låtit så mycket att jag faktiskt anklagat Magnus.

Iigår jobbade Magnus från 12-16 då passade vi på att slappa lite i soffan, sedan kom farbror Victor förbi på besök en stund! Blev väldigt glad av att se honom och hade jag haft en svans hade den viftast febrilt!
Sedan tog Anderssonklanen en biltur till romevi så lillan fick se sin första herr-match. Märkte då att sommaren snart är över för det var svinkallt verkligen, hade tom på mig min höstjacka. Efter spännande sista 10 lyckades herrarna kvittera och det var en poäng de verkligen behövde.Nu ligger vi fortfarande kvar i sängen, Magnus har inte sovit så mycket inatt så han tar igen lite nu.

Nu vid lunch skulle Hanna titta förbi för att gosa med Selma lite, tyvärr är hon mest kinkig just nu men går gaserna över blir hon nog glad igen. Vi funderar på en liten utflugit till backaplan nu när vi ändå håller på, på måndag börjar arbetslivet för Magnus igen. Sedan får vi se om Lärlingsjävel. Skulle komma förbi på fika.

Jag tror att det blir en lugn kväll, paddovich skulle kanske titta förbi. Känns som en omgång ticket to ride är på g!!

Dagens bild som sammanfattar mig just nu

1 kommentar:

  1. sööötis.. sorry att vi inte kunde komma idag... men såååklart ses vi en annan dag ju =)!!! Pussis

    SvaraRadera